pühapäev, 17. veebruar 2019

08.02.2019.a.

08.02.2019

Reedene koolipäev algas meile plaanipäraselt kell 9.00. Mina läksin kohale kell 8.00. Sest mul on võimalus olla sadulsepa klassis õpilaseks. Ja seda plaanin ma kasutada maksimaalselt. Nii hommikul, kui ka õhtul. Sestap jäin ma polstriga tuhnima ka paariks tunniks pärast meie etteantud koolitöö lõppu. Lihtsalt õpetajal olid veel noortega tunnid ja ta oli nõus ka mind klassi ära mahutama. Magnetotsaga haamer püsis juba paremini käes, väikesed täksid ei tunginud enam nii sügavale sõrmeküüntesse, kui esimesel päeval ja naelarida mahtus ka etteantud joonele peaaegu ära. Tahan jätkata, mõned päevad on veel jäänud. Õnneks on restaureerimine ja polsterdamine kõrvuti, nii et saan mõistlikke töiseid kõrvalhüppeid teha. Tahvlite viimistmine ja selle lõpufaasid ning vahepeal, kui piiritus tööruumi ja õpilaste hingamisteedesse ära aurab ja puittahvli pind taheneb, saan kõrvaltoas tooli patsutada ja haamrit viibutada. Mulle näib kena kombinatsioon, passimist pole.

Polstri läbiõmblus

Peab mõõtma (seekord mitte mind), ikka vaatan ka ja proovin õppida

Nii näeb esimene pistete rida välja (pingutada tuleb aasasid kolm korda)

Kuulan õpetajat, vaatan õpilast ja tooli

Saab juba kookoskiudu sasida

Polsterdamine on puhtalt naiste töö 

Rütm on 5-4-3 (alguest ja lõpuni täkside arv)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar